صدای sms مخصوص چت بازان یاهو

اگر شما نيز از طرفداران پرو پاقرص چت و ياهو مسنجر هستيد ، اين آهنگ مطمئنا شما رو راضي مي كنه و تا مدتها از اون به عنوان آهنگ پيام كوتاه در گوشي خود از آن استفاده خواهيد كرد

حجم 10kb

از گوگل بپرسید ساعت دقیقاً چنده

شايد براتون پيش اومده باشه كه ساعت سيستمتون اشتباه باشه و بخواهيد بدانيد ساعت كامپيوترتون رو به صورت دقيق تنظيم كنيد . و يا اينكه يكي از بستگان شما در يكي ازكشورهاي ديگه زندگي مي كنه و بخواهيد بدونيد كه هم اكنون اونجا ساعت چنده …
اما قصد معرفي روشي را داريم كه شما قادريد تنها با استفاده از سايت گوگل كه هميشه از آن به عنوان جستجوهاي اينترنتي استفاده مي كنيد بتوانيد ساعت دقيق هر مكان از كره خاكي را بدانيد !
براي اطلاع از ساعت محلي خودتون كافي است تنها عبارت what time is it را در نوار جستجو وارد كرده و بر روي دكمه Search كليك كنيد .
در اين صورت اولين چيزي كه قبل از نتايج بدست آمده مشاهده خواهيد كرد ساعت دقيق محلي كه شما هستيد است .
همچنين اگر قصد داريد ساعت محلي كشور يا شهر ديگري را بدست آوريد كافي است در جلوي عبارت what time is it را بنويسيد . مثلا براي نمايش ساعت فعلي در شهر پاريس عبارت what time is it Paris را تايپ كنيد .
توجه داشته باشید صفحه گوگل باید به زبان انگلیسی باشد

نتایج جستجو در یاهو وگوگل

با استفاده از موتور دوقلوي گاهويوگل، نتايج جست‌وجوي گوگل و ياهو در يك‌ پنجره قابل مشاهده است
بر اساس آمارهاي اينترنتي،‌ مردم كشورهاي مختلف از هر دو موتور جست‌وجوي ياهو و گوگل استفاده مي‌كنند و ايجاد موتور جست‌وجوي دوقلو با نام گاهويوگل كه با هدف گردآوردن نتايج هر دو موتور جست‌وجو در يك‌جا صورت گرفته است، كمكي براي تسهيل جست‌وجوي اينترنتي به شمار مي‌رود.
به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، موتور جست‌وجوي دوقلو يا گاهويوگل - GahooYoogle- قابليت‌هاي جست‌وجوي گوگل را با نتايج فهرست ياهو تركيب مي‌كند و با وارد كردن كلمه‌ي مورد جست‌وجو،‌ پنجره مرورگري با دو فريم در اين وب‌سايت باز مي‌شود كه در يكي نتايج جست‌وجو از ياهو و در ديگري نتايج جست‌وجو از گوگل قابل مشاهده است.
وب‌سايت گاهويوگل با آدرس http://www.gahooyoogle.com/ توسط يك شخص نروژي ايجاد شد كه به گفته‌ي خودش از جست‌وجو كردن در گوگل و سپس در ياهو خسته شده بود.
اين موتور جست‌وجوي دوقلو در يك رايانه‌ي خانگي كار مي‌كند و اخيرا مورد حمايت مالي افرادي قرار گرفته كه از اين سرويس استقبال كرده‌اند.
بر اساس اين گزارش، موتورهاي جست‌وجوي مشابه ديگري نيز وجود دارند كه نتايج جست‌وجوي موتورهاي جست‌وجوي متعدد و معروف را در يكجا گرد مي‌آورند از جمله Dogpile.com كه جست وجوي گوگل، ياهو و MSN و ASK.COM را باهم تركيب مي‌كند.
بنا بر اعلام، گاهويوگل از سال 2005 فعاليت خود را آغاز كرده و مورد حمايت يا در ارتباط با شركتي نبوده و تلاش ندارد با كسي رقابت كند.
سرويس مذكور براي تمامي ‌كاربران و بازديد كنندگان رايگان بوده و هدف آموزشي داشته و انگيزه تجاري در عرضه‌ي آن وجود ندارد.
منبع: ایسنا

ساعت جدید

یه ساعت جدید که وقتی زنگ میزنه فقط یک راه برای خاموش کردنش هست: روش بایستید!

کلیدهای میانبر برای internet explorer(کلید ترکیبی کنترل)

ctrl+enter کامل کردن آدرس برای پسوندهای com که wwwرا به ابتدای urlوcomرابه انتهای آدرس اضافه می کند
ctrl+w بستن پنجره جاری
ctrl+c کپی موضوع انتخاب شده
ctrl+Fجستجوی صفحه جاری
ctrl+O یا ctrl +lرفتن به پنجره جدید
ctrl+V فرمانpaste
ctrl+tab یا f6 حرکت بین فریمها در پتجره
ctrl+nباز کردن پنجره جدید
ctrl+clickباعث باز شدن همزمان پوشه های کلیک شده در کادر historyوfavorite می شود
ctrl+I باز شدن کادر favorite
ctrl +H باز شدن کادرhistory
ctrl +B باز شدن کادر organise favorites
ctrl+E باز شدن کادر search
ctrl + P چاپ صفحه جاری یا فریم فعال
ctrl+f5 صفحه جاری را reftresh می کند
ctrl +x فرمان cut
ctrl + A انتخاب همه پنجره
ctrl+dاضافه کردن صفحه جاری به favorite
ctrl + left arrow در نوار آدرس باعث حرکت نقطه ورود به نقطه یا اسلاش (/)بعدی می شود
ctrl+right arrow در نوار آدرس باعث حرکت نقطه ورود به نقطه یا اسلاش (/)قبلی می شود

پوشش لپتاپ

حمل و نقل لپتاپ با کیف و تشکیلات مربوطه و استانداردی که معمولاً برای اینگونه رایانه ها تهیه میشود حقیقتاً یک دردسر بزرگ است. تهیه جای مناسب و تا حدودی ضربه گیر ضمن سهولت حمل و نقل لپتاپ کار زیبایی نیز به شمار میرود. ضمن اینکه حتی نگهداری رایانه درون این محفظه بدنه لپتاپ را از خط و خش هایی که غالباً روی میز کار و درون کیف مخصوص آن ایجاد میشود نیز مصون نگه میدارد.
برای دیدن مدلهای دیگر اینجا را کلیک کنید

بر نامه super video converter




برای تبدیل فرمت فایلهای تصویری به فرمتهای دیگر می توان از برنامهsuper vhdeo cnverter استفاده نمود .بعد از نصب برنامه فایل keygenرا که دانلود نموده اید را اجرا نموده سپس در کادر nameنام دلخواهی را تایپ کرده که در کادر serialسریالی ظاهر می شود.نام وسریال را جایی یادداشت کنید



در محیط برنامه register (1را کلیک کرده ودر کادر ظاهر شده در منطقه enter use name hereنام و در مستطیل enter the registration code here شماره سریال را قرار می دهیم و گزینه registerرا کلیک می کنیم و برنامه را بسته و سیستم را restartمی کنیم

روش کار:add file را کلیک کرده و فایل دلخواه را انتخاب کرده (مثلاً پسوند dat)ودر output format یکی از گزینه های دلخواه را انتخاب می کنیم ودر (مثلاًvcd)و طبق مرحله
شماره 3 محل دخیره سازی را مشخص کرده و convert را کلیک می کنیم البته توسط اهرم موجود و گزینه های start time وend time می توانیم قسمت مشخصی از فیلم را convert نماییم .

برای تنظیمات بیشتر برای فرمت خروجی می توانید optionرا کلیک کرده و تنظیمات دلخواه را انتخاب میکنیم مثلاٌ تنضیمات vcd برای ایران باید روی pal تنظیم گردد

نمایش محدوده کاری

می توانیم excel را طوری تنظیم نمود که تنها منطقه انتخاب شده را در کاربرگ نمایش دهد و از نمایش منطقه سفید در اطراف کار جلوگیری نماید ابتدا محدوده مورد نظر رانتخاب می کنیم در نوار ابزار استاندارد واز منوی بازشونده کنار zoom گزینه selection را انتخاب کرده تا فقط منطقه انتخاب شده نمایش یابد
در صورت تمایل به بازگشت به مرحله قبل می توانیم در zoomدر صد مورد نظر را انتخاب کنیم
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change byPThemes