لپ تاپ یا کیف خانمها

این کیف در واقع یک لپ تاپ می باشد که برای راحتی خانمها طراحی شده که دارای وزن کم بوده وطراحی دسته این لپ تاپ مشابه کیف خانمها ست ودر نتیجه حمل آن آسان می باشد جالب آنکه این لپ تاپ در برخی از کشورها مانند ژاپن و روسیه این لپ تاپ در برخی از لوازم آرایشی نیز به فروش می رسد


Hibernate

بوسيله هايبرنيت(خواب زمستانی) شما می‌توانيد ويندوز را بدون بستن برنامه‌های در حال اجرا خاموش كنيد به طور مثال شما درگير طراحی يا كارهای ويرايشی هستيد و در میانه کار مجبور شدید که کارها را نیمه تمام رها کنید. گزینه Stand By به کارتان نمی آید چون مدت زمان دوریتان از کامپیوتر زیاد است. بوسيله اين عمل بدون هيج گونه آسيب به اطلاعات كامپيوتر را خاموش می‌كنيم و در هنگام روشن شدن كامپيوتر مجددا به همان حالت قبل از خاموشی باز می‌گردد و یادتان باشد نیاز به هیچ نرم افزار خاصی نمی باشد.

وقتی کامپیوتر را روشن کنید تازه می فهمید که انگار نه انگار که کامپیوتر خاموش شده است. برای هایبرنیت کردن زمانی که شما می خواهید کامپیوتر خودتان را خاموش کنید بعد از انتخاب گزینه turn off computer از منوی استارت صفحه ای که می توانید Stand By . Turn off . Restart را انتخاب کنید باز می شود( شکل بالا). در این مرحله شما کار خیلی ساده ای انجام می دهید و کلید Shift را فشار می دهید و نگه می دارید مشاهده می کنید که گزینه Stand By به Hibernate تغییر پیدا می کند روی آن کلیک کنید و از این جادوی ویندوز لذت ببرید.
نکته: در صورت نبودن گزينه Hibernate درهنگام خاموش كردن برای اضافه كردن هايبرنيت به گزينه‌های قابل انتخاب, روی Desktop كليك راست كنيد و properties را انتخاب نماييد. سپس وارد قسمت Screen Saver شويد در بخش Monitor Power روی دكمه Power كليك كنيد ( در ويندوز 2000 نام اين بخش Enegy saving feature of monitor است). در پنجره‌ای كه باز می‌شود در قسمت Hibernate بار كليك كرده , مربع كنار Enable Hibernate را انتخاب نماييد. فقط اين نكته را يادتان باشد كه در هنگام انتخاب Stand By شيفت را بگيريد خواهيد ديد كه Stand By به Hibernate تبديل خواهد شد.
نکته 2:
البته دقت داشته باشيد كه فضای خالی بر روی درايوی كه ويندوز بر روی آن نصب شده است حداقل بايد به اندازه RAM باشد. چون هايبرنيت تمام اطلاعات RAM را بر روی هارد می‌نويسد تا پس از روشن شدن دوباره كامپيوتر تمام اطلاعات را از روی هارد بر روی رم بارگذاری کند و برنامه ها به همان وضعيت قبل از خاموشی اجرا شوند. معنی كلمه هايبرنيت هم رفتن به خواب زمستانی است.

گدازه های نورانی

یک محافظ صفحه نمایش که حجم بسیار کمی داشته و رایگان نیز می باشد محافظ صفحه نماش flux3dمی باشداین صفحه نمایش شامل گدازه های رنگارنگی است که زیبایی خاصی را به صفحه نمایش میدهداین نرم افزار کاملاٌرایگان است وهر فرد که مایل باشد می تواند تغییرات دلخواه را در آن اعمال کند.یکی از کاربران ایرانی این نرم افزار را به طور کامل به فارسی ترجمه کرده و می توانید نسخه فارسی آن را از سایت مربوطه دانلود کنید



Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change byPThemes